Friday, October 9, 2009

My New 'Spectra'

Memandangkan lagi 2 minggu aku akan bekerja semula, so aku mula menggunakan Spectra baruku. Aku belinya ketika peknen dulu di sini.Masa tu ada ofer harga rm 388 untuk double pump. Memang berbaloi. Memula guna memang agak janggal sebab sebelum ni guna yang manual tp spectraku ini guna elektrik power. Lagi pulak, hasilnya mula2 hanyalah sedikit sangat hanya dapat 1oz shj untuk every session. tapi kini aku dah dapat rentaknya. Aku akan pump bila anakku menyusu. Sebelah B menyusu sebelah B lagi aku pump. Hasilnya boleh dapt 4oz. Setiap hari aktiviti pump ni kulskuksn sebanyak 2-3kali. Alhamdulillah, sehingga hari ni, aku dah sediakan lebih kurang 20 stok EBM untuk anakku. Setiap botol aku isikan 2-2.5oz. so, senangla sesape yang jaga anakku nati untuk 'warm'kannya. Moga2 susuku cukup untuk anakku yang ke 2 ni Muhammad Mulhim Ammar dan akan menyusu dengan susuku selama 1-2tahun macam kakaknya Auni..Amin

1 comment:

The Triple N said...

hahaha..ingatkan Spectra apa tadi..thanks for ur info..kalau ada baby boleh aku pertimbangkan kelak