Friday, October 2, 2009

Pantang Hari yang ke 40

Hari ni genap aku berpantang 40 hari. Tinggal 4 hari lagi je..tapi aku pun bukan pantang sangat pun. Bila balik umah sdri, semua keje aku buat sendiri. Cuma bila abang balik keje atau hari cuti, aku boleh berehat.. Esok kak Nani buat open house, Ahad pulak umah Pak Andak. Nak g ke tak nak? Kalo ikut hati memang nak keluar jalan2. Tapi memandangkan ada 4 hari lagi,kene tggu la kot. Sabo je la..

Hari ni juga, aku dan abang buat projek. Projek apa? Projek mencukur rambut baby Ammar. Susah jugak nak buat keje ni sebab masa tu dia jaga. Asyik pusing kepala nye. Bila dah rimas dia menangis. So, buat mana yang sempat je la. Masa dia tido baru aku sambung membersihkan dan melicinkan kepalanya hingga botak. Makin tembam nampaknye dia.

Jom layan gambar ni..
alamak, gambar xle upload. lain entry la...dah 2kali fail..



No comments: